L’Ajuntament estrena seu electrònica, renovada i més accessible

Dijous, 17 de maig de 2018 a les 00:00

L’Ajuntament de Vallgorguina va estrenar el divendres 11 de maig la nova seu electrònica al web municipal des d'on els ciutadans poden exercir el seu dret d'accés a la informació, als serveis i als tràmits de l'administració pública de manera telemàtica.

La nova seu electrònica substitueix la implantada el 2015, amb l'objectiu de ser més àgil, accessible i senzilla: redissenya la seva imatge, es fa compatible per a dispositius mòbils i tauletes, i en facilita l’accessibilitat a persones amb discapacitat.

El servei virtual està disponible les 24 hores i els 365 dies l'any, i informarà amb anterioritat de possibles parades per motius tècnics.

Una de les novetats destacades de la nova seu electrònica és la integració en un mateix espai web del catàleg de tràmits i del portal de serveis.

El catàleg de tràmits ofereix informació sobre tots els tràmits que la ciutadania pot fer amb l’administració municipal, com pot ser dates, com i on tramitar-ho, possible cost econòmic, documentació necessària o departament responsable, entre altres.

El portal de serveis consta dels apartats següents: tauler electrònic, licitacions, pagaments de tributs, ordenances i reglaments, planejament urbanístic, notificacions electròniques, carpeta ciutadana, carpeta del proveïdor, validador de documents i factura electrònica.

La seu electrònica es dirigeix tan a ciutadans com empreses i entitats que es relacionin per mitjans electrònics amb l'administració municipal. Per ser usuari dels tràmits telemàtics disponibles a la seu electrònica es requereixen certificats digitals i sistemes de signatura electrònica admesos i validats per l'Agència Catalana de Certificació.

Darrera actualització: 14.05.2018 | 17:20