Servei d'Informació al Consumidor: Oficina Mòbil

L’Ajuntament i la Diputació de Barcelona organitzen una visita periòdica (aproximadament cada dos mesos) de l’Oficina Mòbil del Consumidor per atendre les vostres consultes sobre temes de consum. També podeu passar per l’Ajuntament, en hores d’oficina, i recollirem i tramitarem la vostra consulta que serà enviada a un tècnic, que posteriorment es posarà en contacte telefònic amb vosaltres.

 

Us atendran tècnics de la Diputació de Barcelona gratuïtament i de manera personalitzada, en aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l’àmbit del: 
· Consum. 
· Comerç 
· Drets dels consumidors 
· Compra lloguer habitatge 
· Serveis Bancaris 
· Vehicles 
· Etiquetatge i garanties productes 
· Serveis post-venta 
· Assegurances 
· Viatges 
Etc... 

Us oferiran informació i assessorament sobre els vostres drets i les vies establertes per a resoldre els conflictes que se’n derivin. 

També podeu passar per l’Ajuntament, en hores d’oficina, i recollirem la vostra consulta que serà tramesa a un tècnic que posteriorment es posarà en contacte telefònic amb vosaltres.

Darrera actualització: 14.06.2016 | 14:39