Hemeroteca

  • Nova jornada exitosa dels nostres atletes

    02/04/2019

     

    Un cap de Setmana més, l'atleta de Vallgorguina, Aina Barri i el veterà atleta Marçal Cruz, deixen empenta.

    Nova jornada exitosa del Club Atletisme Sant Celoni en el 57è Campionat del Vallès. En la segona jornada celebrada a Castellar del Vallès aquest cap de setmana els i les atletes del club Celoni que hi han pres part han fet bones marques personals i vuit podis.

    D'aquesta manera, Oriol Madí: campió del Vallès de 100 m amb 11″17; Aina Barri: subcampiona del Vallès de 100 m amb 12″73; Pol Casals: subcampió del Vallès de 400 m amb 52″53; Mar Iglesias: subcampiona del Vallès de llançament de javelina amb 28,52; Noël Bolós + Lluc Alcaide + Joan Anglada + Oriol Madí: subcampions del Vallès del relleu 4×400 amb 3'29″43; Clàudia Molleví: medalla de bronze de 100 m amb 13″08; Marçal Cruz: medalla de bronze de llançament de martell amb 42,52 i Núria Marchante + Marta Marchante + Aina Barri + Mireia Planesas: medalla de bronze del relleu 4×400 amb 4'21″56

    També és remarcable la 4a posició del Marçal Cruz a llançament de disc amb 32,74 i la 5a posició de la Marina Ferrer a salt de llargada amb 4,91.

  • Consell d'Alcaldes

    02/04/2019

    Divendres dia 29 de març, es va celebrar a Sant Celoni, la comarca del Baix Montseny, el consell d'alcaldes ha acordat tirar endavant la comunitat de municipis del Baix Montseny com a eina de coordinació i de desenvolupament del territori, i embrió del qual ha de ser la futura comarca. Seguim!

  • CONVOCATÃ’RIA PLE.

    02/04/2019

    2 d’abril de 2019 a les 19:00.

     

    https://vallgorguina.eadministracio.cat/board

  • Consell d'Alcaldes i Alcaldesses amb el Conseller d'interior Miquel Buch

    02/04/2019

    L'alcalde de Vallgorguina Joan Mora, va assistir al Consell d'Alcaldes i Alcaldesses del Vallès Oriental amb l'assistència del Conseller d'Interior Miquel Buch per parlar de la Seguretat.

    Els alcaldes i alcaldesses de la comarca -i el president del Consell Comarcal, David Ricart- han reclamat al Govern més mesures per reduir els robatoris a l'interior de domicilis. Tal com recull VOTV, els batlles li han dit al conseller d'Interior, Miquel Buch, durant la reunió que han tingut aquest divendres a Vilanova del Vallès. Des de la conselleria s'admet que aquests delictes "preocupen" tot i que els furts i les estafes segueixen per sobre. "La mitjana de fets delictius a la comarca se situa gairebé 25 punts per sota de la mitjana de fets delictius per cada mil habitants. El Vallès Oriental està molt per sota de la mitjana dels fets delictius que hi ha a Catalunya", ha declarat el conseller, que ho ha justificat per la bona col·laboració entre els Mossos d'Esquadra i les policies locals.

    El conseller també ha recordat que uns dels objectius del Departament és dur a terme una nova Llei de la Policia i per això, ha emplaçat els batlles que facin propostes perquè la nova norma reculli les necessitats dels seus municipis.

  • Instal·lacions de càmeres de seguretat

    02/04/2019

    L'ajuntament de Vallgorguina té ganes d'agilitzar la instal·lació de càmeres de seguretat com més aviat millor, ja s'ha demanat els tècnics una solució per poder licitar la implantació de les càmeres de seguretat de lectura de matrícules a diferents punts, aquest tema va lent, però hi ha una necessitat i és prioritari per l'equip de govern, que els veïns de Vallgorguina, es trobin segurs a la seva pròpia casa.

  • Noves ofertes de feina

    02/04/2019

    Si esteu interessats en alguna d'aquestes ofertes, feu arribar un correu electrònic a orientaciolaboral@santceloni.cat.

    Aux. Geriatria per residència geriàtrica municipi proper a St. Celoni. Contracte de 3 a 6 mesos. Jornada sencera. Formació relacionada en l'àmbit. Incorporació maig – juny. Indispensable vehicle propi.

    Aux. Administratiu.
    Atenció al client i suport al Dept. Comercial. Contracte 6 mesos. Torn partit. Preferible amb experiència i formació.

    Cuiner/a per menjador escolar
    Cuiner per municipi proper a St. Celoni, confecció de menús, comandes, autocontrols... Contracte de Substitució i possibilitat de plaça fix. Horari de 8 h a 15 h.

    Peó de carretera
    Conservació, manteniment i vigilància de carreteres. Jornada treball DIUMENGES. Preferible amb formació de Prevenció de riscos. Indispensable vehicle propi.

    Transport/Logística
    Transportista i magatzem. Contracte 3 mesos, horari de 9 a 13 h. Indispensable Carnet conduir. Municipi proper a St. Celoni.

    Coordinador/a de Servei Tècnic
    Tasques de coordinació Servei Tècnic. Municipi proper a St. Celoni. Formació CFGS o Enginyeria en electricitat/electrònica o similar. Experiència gestionant personal i atenció al client.
    Preferible amb experiència en servei tècnic. Domini ofimàtica i sistemes de gestió.

    Dependent/a mercat setmanal
    Venda de fruita a mercats, jornada de 5 dies (divendres, dissabte i diumenge + 2 dies)

  • CONVOCATÃ’RIA PLE.

    02/04/2019

    2 d’abril de 2019 a les 19:00.

     

    https://vallgorguina.eadministracio.cat/board

  • Subvenció de Diputació per les cistelles de basquet

    04/04/2019

    L'Ajuntament de Vallgorguina va tramitar la sol·licitud d'una subvenció a la diputació de Barcelona, per poder fer front una part del cost de les cistelles de basquet, que s'han instal·lat a la pista coberta, aquesta setmana s'ha rebut una transferència de 610,28 €.

Darrera actualització: 26.05.2025 | 09:05

Opcions